Branislav Milatović rođen je 1985. godine u Podgorici, Crna Gora. Diplomirao je na Fakultetu dramskih umjetnosti na Cetinju, odsjek filmska režija. Njegovi kratki filmovi “Sve to” (2012) i “Glava puna radosti” (2018) prikazani su na preko 50 filmskih festivala širom sveta (Sarajevo Film Festival, Krakov Film Festival, Vilnius International Film Festival, Drama International Short Film Festival Festival, Međunarodni festival kratkog filma u Hamburgu itd), gdje su osvojili 5 nagrada. Njegov kratki dokumentarni film „Obrad” premijerno je prikazan na Camerimage Film Festivalu u Poljskoj u novembru 2020. Trenutno radi na svom prvom dugometražnom filmu sa radnim naslovom „Bez rikverca” koji je podržan u kategorijama razvoja scenarija i razvoja projekta na konkursima Filmskog centra Crne Gore. Isti film je tokom 2022. godine učestvovao na jednoj od najprestižnijih filmskih radionica, radionici MIDPOINT Feature Launch, kao i na radionici FirstFIlmsFirst. Koproducent je filma „Čuvari formule“ (režija: Dragan Bjelogrlić), koji je premijerno prikazan na Filmskom festivalu u Lokarnu 2023, gdje je osvojio dvije nagrade, Pardo Verde Ricola i Varieti Piazza Grande nagradu.
Ivana Todorović je nagrađivana rediteljka kratkih socijalno-angažovanih filmova koje je snimala u Beogradu i Njujorku. Fokus njenih filmova je istrazivanje traume i oporavak kroz rad empatije. Njeni dokumentarni filmovi “Na kraju puta”, “Ademovo ostrvo”, “Ja kada sam bila klinac, bila sam klinka”, “A Harlem Mother”, “Rapresent” i “Svakodnevica romske dece u Bloku 71” i igrani film “Kada sam kod kuće” su prikazani na više od 200 međunarodnih filmskih festivala, između ostalih u Berlinu (u takmičarskom programu Berlinale Shorts), Rotterdamu, Sarajevu. Filmovi su osvojili više od 40 nagrada, prikazivani su u Anthology Film Archives u Njujorku, Cultura de Contemporiana de Barcelona i nalaze se u video biblioteci The New York Times and Aeon.
Sabina Krešić, magistra je ekonomije s dugogodišnjim iskustvom rada u sektoru kulture. Njeni počeci vežu se za kazališnu nezavisnu scenu u Rijeci, prvenstveno za kazalište TRAFIK. Od 2016. profesionalno se bavi filmskom produkcijom, kada je zaposlena kao glavna producentica produkcijske kuće Fade In u Zagrebu. Njeni filmovi prikazani su i nagrađivani na mnogim festivalima (Sheffiled Doc/Fest, DocLisboa, Trieste FF, Sarajevo FF, True/False FF). Njen film „Tvornice radnicima“ autora Srđana Kovačevića jedan je od najnagrađivanijih i najcjenjenijih hrvatskih dokumentarnih filmova u suvremenoj kinematografiji. Fokus joj je uglavnom na dokumentarnim filmovima i serijalima, iako je kao producentica ostvarila i jedan dugometražni igrani film (Punim plućima, red: Radislav Jovanov Gonzo; 2 Zlatne arene na Pula Film Festivalu 2022). U 2023. pokreće svoju produkciju Rastika i s kolegama studio „Mezzanine Collective“ za produkciju filma i post-produkciju slike.